Welcome To My Blog Aina Fatihah
Assalamualaikum !

Hye semua :) Alhamdulillah hari ni segala berjalan lancar.. Bersyukur dengan nikmat yang Allah kurniakan.. Gembira dapat jumpe dengan Mokk a.k.a Ateqa Asyikin.. Rindu betul kau dengan aku. Siap peluk cium lagi.. Haha.. *Perasanperasan.. Tambahan lagi dua orang kawan datang lawat aku.. Muahehe :) Thanks 
Nur Nadirah Baharudean and Muhammad Hafizuddin Bin Muhammad.. Mesti kembangkan sebab aku mention name korang.. Okey, bukan ni je cerita hari ni.. Tibetibe petang tadi mase jage kedai tu tercetus idea jahat.. HAHA.. Jahat ke? Aku pegi ambek gmbar bajubaju yang ade kat situ, konon nak letak kat blog aku yang tak seberapa ni.. Ni blouse and baju muslimah.. Terima kasih kepada Nad sebab sudi jadi model aku jap.. Sebelum tu aku dah minta permission owner dia, alhamdulillah dia bagi.. ni pun sajesaje. Sesiapa yang berminat bole lah datang kat kedai, kiosk kecik berhampiran Warung Pakdin.. 
Kat TESCO KUALA SELANGOR :) 

















P/S : Harga untuk blouse ni RM69.90
        Harga untuk baju muslimah RM48.00

No comments:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen